Ooooch, jak uwielbiamy wszelkie nowinki technologiczne i marketingowe! OOH, czyli Out Of Home, należy do najciekawszych kanałów komunikacji marketingowej, jakie pojawiły się na przestrzeni wielu minionych lat. Co więcej – dopiero współczesna wiedza o reklamie pozwala nam w pełni wykorzystać jego możliwości.
W ramach kampanii OOH planujemy i realizujemy kampanie z zastosowaniem telebimów, monitorów czy ekranów, zamontowanych w miejscach publicznych. Zastosowanie nośników typu wideowall wymaga najwyższych kompetencji, ale jeśli wie się, jak wykorzystać ich potencjał, stają się bezkonkurencyjne.
Reklama OOH realizowana jest przede wszystkim w galeriach i centrach handlowych, centrach rozrywki, obiektach kulturalnych (kina, muzea, teatry, galerie sztuki), halach sportowych, a także na zewnątrz – w przestrzeni miejskiej. Łączymy w niej wiedzę o psychologii odbiorców, ich upodobaniach i oczekiwaniach z wyjątkowym przekazem marketingowym.